ԵՐԵՎԱՆԻ ԱՌՆՈ ԲԱԲԱՋԱՆՅԱՆԻ ԱՆՎԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ 

ԵՐԱԺՇՏԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՔՈԼԵՋ ՊՈԱԿ

 ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ

   

 

Մասնագիտություն

 

ամսաթիվ

05/08

06/08

07/08

08/08

09/08

10/08

11/08

12/08

1

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

մասնագիտություն

ժամը 9.00

 

 

սոլֆեջիո

ժամը 9.00

 

 

 

 

 

2

ԼԱՐԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ

մասնագիտություն

ժամը 9.00

 

 

սոլֆեջիո

ժամը 9.00

 

 

 

 

 

 

3

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ

 

 

մասնագիտություն

ժամը 11.00

 

 

սոլֆեջիո

ժամը 9.00

 

 

 

 

4

ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ

 

 

մասնագիտություն

ժամը 9.00         

մասնագիտություն

ժամը 9.00         

 

 

սոլֆեջիո

ժամը 9.00

սոլֆեջիո

ժամը 9.00

5

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

մասնագիտություն

ժամը 12.00

մասնագիտություն

ժամը 12.00

 

երաժշտական տվյալների ստուգում

ժամը 12:30

երաժշտական տվյալների ստուգում

ժամը 12:30

 

 

 

 

6

ԽՄԲԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

սոլֆեջիո

ժամը 11.30

 

 

 

 

դաշնամուր

ժամը 11:00

 

 

 

7

ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ

սոլֆեջիո

ժամը 9.00         

երաժշտական գրագիտություն

ժամը 9.00

 

 

 

դաշնամուր

ժամը 9.30

 

 

 

 

                       

                        

 

Օտարերկրյա քաղաքացիները, ըստ Հայաստանի Հանրապետության նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ընդունելության կարգի, Քոլեջ կարող են ընդունվել՝ վճարովի համակարգում: 

Օտարերկրյա /ոչ սփյուռքահայ/ քաղաքացիների համար ուսման վարձը բոլոր բաժիններում սահմանված է 500000 (հինգ հարյուր  հազար) ՀՀ դրամ:

 


2022-2023 ուսումնական տարվա ընդունելություն


Հարգելի' դիմորդ

 Այս տարի Երևանի Առնո Բաբաջանյանի անվան պետերաժշտամանկավարժական քոլեջ դիմում-հայտերը ներկայացվելու են առցանց հուլիսի 20-ից օգոստոսի 3- ը ներառյալ մինչև ժամը 18։00 dimord.emis.am կայքում։ 

       Դիմում- հայտ ներկայացնելուց հետո, հայտագրման համակարգը կտրամադրի դիմորդին քննական թերթիկ, որտեղ նշված կլինի առաջին քննության օրը։ Հարկավոր կլինի պատճենահանել քննական թերթիկը և դրանով համապատասխան օրը ներկայանալ քննության: Նաև անհրաժեշտ է ունենալ առանձին թղթի վրա գրված ձեր անուն, ազգանունը և մասնագիտական առարկայի կատարվող ծրագիրը /կոմպոզիտոր և ստեղծագործության անվանում/։

 


                                                                                          

Հիշեցում

Քննության  ներկայանալ քննական թերթիկով, անձը հաստատող փաստաթղթով (անձնագրով, իսկ մինչև 16 տարեկան դիմորդը՝ ծննդյան վկայականով, եթե անձնագիր չունի, կամ զինվորական գրքույկով, կամ ՀՀ ոստիկանության բաժինների կողմից տրված համապատասխան ձևով):

 enlightenedԵրգեցողության բաժնի դիմորդները պետք է անցած լինեն բժշկական ստուգում լարինգոլոգի մոտ և տեղեկանքով ներկայանան մասնագիտության քննությանը:

Առանց քննաերթիկի դիմորդը քննության մասնակցել չի կարող։ 

enlightenedՔննության ներկայանալ քննաթերթիկում նշված ժամից 20 րոպե շուտ։                                 

 

 Քննությունների ժամանակացույցով նախատեսված օրն անհարգելի պատճառով քննությանը չներկայացած դիմորդին չի թույլատրվում մասնակցել հետագա քննություններին: Հարգելի պատճառով քննությանը չներկայացած դիմորդին, ընդունող հանձնաժողովի որոշմամբ, հնարավորություն է տրվում այն հանձնել, եթե տվյալ առարկայի քննությունները քոլեջում չեն ավարտվել:

 Քոլեջը նվագակցող չի տրամադրում: Դիմորդը կարող է ներկայանալ իր նվագակցողի հետ (երկու  անձ),ֆոնոգրամա օգտագործելու դեպքում ներկայանալ կամ սեփական նվագարկիչով, կամ կրիչով ( флешка), կամ CD սկավառակով: Հնարավոր է նաև ելույթ ունենալ առանց նվագակցողի:

  Հարցերի համար զանգահարել` (+374)10285320, 091781370 հեռախոսահամարներով:

 


 

2022-2023 ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐՆ ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ


1.    ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄ

0215.06.5  ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ

«ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ»

Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.      Երկու էտյուդ
2.      Եռաձայն պոլիֆոնիկ ստեղծագործություն
3.      Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (ռոնդո, վարիացիաներ, սոնատի կամ կոնցերտի I մաս կամ  II և III մասեր)
4.      Մեկ պիես (ցանկալի է՝ վիրտուոզ)


0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ․ «ԼԱՐԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Ջութակ, ալտ

Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.      ա) Եռօկտավ երկու գամմա (մաժոր և մինոր), լեգատո՝ 4,    8, 12 և 24 հնչյուններով) և արպեջիոներ
          բ) Մաժոր և մինոր գամմաներ տերցիաներով, սեքստաներով և օկտավաներով՝ առաջին երեք դիրքերի (позиция) սահմաններում 
2.  Մեկ էտյուդ
3.  Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (հնագույն սոնատի  երկու մաս կամ կոնցերտի I կամ II և III մասերը)
4.  Պիես (ցանկալի է՝ վիրտուոզ բնույթի)


                                                                                                      Թավջութակ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.      ա) Եռօկտավ երկու գամմա՝ մաժոր և մինոր, արպեջիո, լեգատո՝ 4, 8, և 16 հնչյուններով
          բ) Մաժոր և մինոր գամմաներ տերցիաներով, սեքստաներով և      օկտավաներով՝ չափավոր տեմպով առաջին երեք                     դիրքերի (позиция) սահմաններում
2.    Մեկ էտյուդ
3.    Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (սոնատի կամ կոնցերտի I կամ II և III մասեր)
4.    Մեկ պիես


                                                                                                  Կոնտրաբաս


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.      Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (2 նշան ունեցող)
2.      Մեկ էտյուդ
3.      Երկու պիես
                                                                                                       Տավիղ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.      Երկու գամմա՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցող), մեծ արպեջիոներ՝ ձեռքերի հաջորդումով
2.      Մեկ էտյուդ
3.      Տարաբնույթ երկու պիես


                                                                                                        Կիթառ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Մեկ էտյուդ
2. Երկու տարաբնույթ պիես
3. Մեկ  մեծածավալ ստեղծագործություն


                                   0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ «ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
                            Փողային գործիքներ`Ֆլեյտա, հոբոյ, կլարնետ, սաքսոֆոն, ֆագոտ, շեփոր, տրոմբոն և այլ գործիքներ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.  Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցող), ստակատո և լեգատո, արպեջիոներ համաչափ շարժմամբ
2.  Մեկ էտյուդ
3.  Երկու տարաբնույթ պիես կամ ցիկլային ստեղծագործության մասեր


                                                                Հարվածային գործիքներ՝ քսիլոֆոն, մարիմբա


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.  Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցեղ), արպեջիոներ միջին տեմպով,
2.  Մեկ էտյուդ
3.  Երկու տարաբնույթ  պիես կամ ցիկլային ստեղծագործության մասեր


                                            0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ «ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
                                                                                                         Քանոն


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.  Մեկ էտյուդ,
2.  Երկու տարաբնույթ պիես,
3.  Մեկ խոշոր կտավի  ստեղծագործություն (կոնցերտ, վարիացիա, ռապսոդիա և այլ)


                                                                           Թառ, քյամանչա, ուդ, շվի, սանթուր, սազ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.   Երկու տարաբնույթ պիես
2.   Մեկ մեծածավալ ստեղծագործություն (վարիացիա, ֆանտազիա և այլ)


                                                                                                Դուդուկ, բլուլ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.   Երկու հայ ժողովրդական մեղեդի (մշակումներ)
2.   Երկու ռիթմիկ ստեղծագործություն (պարային բնույթի)

                                                                                                         Դհոլ


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.   Ռիթմիկ պատկերներ (երկկոտորակներ, եռակոտորակներ 
2.   Ռիթմիկ պատկերի թերթից ընթերցում ( պարզ և բարդ չափերում)

                                                                                                     Ակորդեոն


Դիմորդը պետք է կատարի՝
1.   Մեկ էտյուդ
2.   Երկու տարաբնույթ պիես
3.   Մեկ խոշոր կտավի  ստեղծագործություն (ռոնդո, սոնատ, սոնատին և այլ)

 


0215.01.5 ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
Դիմորդները պետք է դրսևորեն անհրաժեշտ ձայնային և երաժշտական տվյալներ, ունենան առողջ ձայնային ապարատ, երաժշտական լսողություն, ռիթմի զգացողություն և հիշողություն: Ընդունվողները չպետք է ունենան կայուն խոսակցական, ինչպես նաև մասնագիտական գործունեությանը խանգարող՝ արտահայտված ֆիզիկական թերություններ: Դիմորդները պետք է անցած լինեն բժշկական ստուգում լարինգոլոգի մոտ և տեղեկանքով ներկայանան մասնագիտության քննությանը:

Դիմորդները պարտավոր են կատարել.
ա) Դասական երգեցողություն՝ տարբեր կոմպոզիտորների երկու-երեք ստեղծագործություն (երգ, ռոմանս, թեթև արիա), ժողովրդական երգեցողություն՝ 2 ժող. երգ, հայ կոմպոզիտորի մեկ ստեղծագործություն, էստրադային երգեցողություն՝ երեք տարաբնույթ ստեղծագործություն որոնցից մեկը պարտադիր հայ հեղինակի: 
բ) արտասանել բանաստեղծություն, առակ կամ հատված գեղարվեստական որևէ երկից:



2.    Սոլֆեջիո և երաժշտական գրագիտություն


«Դաշնամուր». «Լարային գործիքներ» (ջութակ, ալտ, թավջութակ), «Երգչախմբային դիրիժորություն» մասնագիտությունների գծով ընդունվողների համար սոլֆեջիոյից և երաժշտական գրագիտությունից քննական պահանջները սահմանվում են մանկական երաժշտական դպրոցի 7-ամյա ուսուցման ծրագրի ծավալով, իսկ «Լարային նվագարաններ»(կոնտրաբաս, տավիղ, կիթառ), «Փողային և հարվածային գործիքներ» և «Ժողովրդական գործիքներ» մասնագիտությունների գծով ընդունվողների համար՝ 5 - ամյա ուսուցման ծրագրերի ծավալով:

2.1. Սոլֆեջիո

0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ <<Դաշնամուր>>, <<Լարային գործիքներ>> (Ջութակ, ալտ, թավջութակ)

0215.02.5 <<Երգչախմբավարություն>>

Դիմորդներից պահանջվում է․

  1. Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական, հարմոնիկ) կամ մինոր (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, սինկոպա։
    Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
  2. Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
  3. Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
    ա) աստիճաններ
    բ) ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4)` լուծումներով։
    գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ լադերում) լուծումով, մեծացված եռահնչյուն՝ լուծումով։ D 7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։
  4. ա) Երգել հնչյունից՝ դիատոնիկ ինտերվալներ, եռատոներ՝ (մծց 4, փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 7) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
    բ) Երգել հնչյունից չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
  5. Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
  6. Լսողությամբ որոշել․
    ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
    բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։

 

 

2.2 Երաժշտական գրագիտություն

0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ <<Դաշնամուր>>, <<Լարային գործիքներ>> (Ջութակ, ալտ, թավջութակ),

0215.02.5 << Երգչախմբավարություն>>

Դիմորդները պարտավոր են՝

  1. Գիտենալ նոտագրության ընդունված կանոնները, ջութակի և բասի բանալիները, հնչյուների տառային անվանումները, ալտերացիայի նշանները, օկտավաների անվանումները՝ նշելով դաշնամուրի ստեղնաշարի վրա, դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ, էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ։
  2. Գիտենալ մետր, ռիթմ, չափ, հասկացողությունները։ Չափի հիմնական տեսակաները։ Տեմպի սահմանումը (անվանել տեսակներ):
  3.  Գիտենալ լադ , տոնայնություն, զուգահեռ, համանուն, էնհարմոնիկ հավասար տոնայնությունների սահմանումները։ Գիտենալ տոնայնությունների տառային նշանակումները, տոնայնությունների կվիտային շրջանը։ Գիտենալ մաժորի երկու (բնական և հարմոնիկ) և մինորի երեք (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տեսակները: Անվանել մաժոր և մինոր ցանկացած տոնայնության նշանները: Գամմայի տվյալ աստիճանով (գլխավոր կամ օժանդակ) որոշել մաժոր և մինոր տոնայնությունը։
  4. Կառուցել և որոշել ինտերվալները (մաքուր, մեծ, փոքր) օկտավայի սահմանում:
  5. Շրջել ինտերվալը և որոշել ստացվածը, տրված ինտերվալը մեծացնել և փոքրացնել, կառուցել կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ, էնհարմոնիկ եղանակով փոխարինել տվյալ ինտերվալը։
  6. Կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) մաժորի և մինորի բնական և հարմոնիկ տեսակներում, և բնորոշ ինտերվալները՝ մաժոր և մինոր հարմոնիկ տեսակներում (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4) լուծումներով: 
  7. Հնչյունից կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) և բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7,

մծց 5, փքց 4) լուծել, որոշել տոնայնությունները։

  1. Տոնայնության մեջ կառուցել գլխավոր եռահնչյուններ շրջվածքներով, մեծացված և փոքրացված եռահնչյուններ լուծումներով, D 7 և շրջվածքներ լուծումներով, փոքր և փոքրացված ձգտող VII 7 երկու տեսակ լուծումներով։
  2. Հնչյունից կառուցել չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
  3. Տրված ինտերվալով և ակորդով որոշել տոնայնությունը (մաժոր և մինոր)
  4. Կարդալ մաժորի և մինորի քրոմատիկ գամմաները, որոշել առաջին կարգի ազգակից տանայնությունները։

0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ «Փողային և հարվածային գործիքներ», «Ժողովրդական գործիքներ», «Լարային գործիքներ» (կոնտրաբաս, տավիղ)

Դիմորդները պարտավոր են․

  1. Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական) կամ մինոր (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, պարզ սինկոպա։
    Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
  2. Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
  3. Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
    ա)աստիճաններ
    բ)ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7)` լուծումներով։
    գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ տեսակներում) լուծումով։
    D 7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։
  4. ա) Երգել հնչյունից դիատոնիկ ինտերվալներ,եռատոներ (մծց 4, փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7)`  լուծումենրով և տոնայնությունների որոշմամբ։
    բ) Երգել հնչյունից չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումենրով և տոնայնությունների որոշմամբ։
  5. Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
  6. Լսողությամբ որոշել․
    ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
    բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։

0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ «Փողային և հարվածային գործիքներ», «Ժողովրդական գործիքներ», «Լարային գործիքներ» (կոնտրաբաս, տավիղ)

Դիմորդները պարտավոր են՝

  1. Գիտենալ նոտագրության ընդունված կանոնները, ջութակի և բասի բանալիները, հնչյուների տառային անվանումները, ալտերացիայի նշանները, օկտավաների անվանումները՝ նշելով դաշնամուրի ստեղնաշարի վրա, դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ, էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ։
  2. Գիտենալ մետր, ռիթմ, չափ հասկացողությունները։ Չափի հիմնական տեսակաները։

Տեմպի սահմանումը (անվանել տեսակներ):

  1. Գիտենալ լադ , տոնայնություն, զուգահեռ, համանուն, տոնայնությունների սահմանումները։ Գիտենալ տոնայնությունների տառային նշանակումները, տոնայնությունների կվիտային շրջանը։ Գիտենալ մաժորի երկու (բնական և հարմոնիկ) և մինորի երեք (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տեսակները: Անվանել մաժոր և մինոր ցանկացած տոնայնության նշանները: Գամմայի տվյալ աստիճանով (գլխավոր կամ օժանդակ) որոշել մաժոր և մինոր տոնայնությունը։
  2. Կառուցել և որոշել ինտերվալները (մաքուր, մեծ, փոքր) օկտավայի սահմանում:
  3. Շրջել ինտերվալը և որոշել ստացվածը, տրված ինտերվալը մեծացնել և փոքրացնել, կառուցել կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ։
  4. Կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) մաժորի և մինորի բնական և հարմոնիկ տեսակներում, և բնորոշ ինտերվալները՝ մաժորի և մինորի հարմոնիկ տեսակներում (մծց 2, փքց 7) լուծումներով: 
  5. Հնչյունից կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) և բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7) լուծել, որոշել տոնայնությունները։
  6. Տոնայնության մեջ կառուցել գլխավոր եռահնչյուններ շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուններ լուծումներով, D 7 և շրջվածքներ լուծումներով, փոքր և փոքրացված ձգտող VII 7 երկու տեսակ լուծումներով։
  7. Հնչյունից կառուցել չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
  8. Տրված ինտերվալով և ակորդով որոշել տոնայնությունը (մաժոր և մինոր):

 

215.03.5 «Երաժշտության տեսություն»

Դիմորդները քննություն են հանձնում «Դաշնամուր», «Լարային գործիքներ» (ջութակ, ալտ, թավջութակ) մասնագիտությունների համար սահմանված պահանջների համաձայն, սակայն դրա հետ մեկտեղ նրանք պետք է հանդես բերեն երաժշտական դպրոցի սոլֆեջիոյի ծրագրի առավել խոր իմացություն և ավելի ազատ տիրապետեն դասընթացի գործնական հմտություններին։

  1. Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական, հարմոնիկ) կամ մինոր (բնական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8, 6/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, սինկոպաներ։ Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
  2. Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
  3. Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
    ա) աստիճաններ
    բ) ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4)` լուծումներով։
    գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ) լուծումով, մեծացված եռահնչյուն լուծումով։ D7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։ Փոքր մինոր II 7՝ մաժորում, փոքրացված II 7՝ հարմոնիկ մաժորում և մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումներով։
  4. ա) Երգել հնչյունից վեր ու վար՝ դիատոնիկ ինտերվալներ, դեպի վեր եռատոներ՝ (մծց 4,

փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
բ) Երգել հնչյունից դեպի վեր չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, II 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։

  1. Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
  2. Լսողությամբ որոշել․
    ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
    բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։

 

Բացի թելադրությունից (ավելի բարդ, քան «Դաշնամուր», «Լարային գործիքներ» մասնագիտացումների համար), սոլֆեջիոյի և երաժշտական գրագիտության բանավոր քննություններից, ընդունվողները գրավոր աշխատանք են կատարում երաժշտական գրագիտությունից, որն ընդգրկում է․

          1․ Քրոմատիկ գամմայի կառուցում (մաժոր, մինոր)

          2. Տոնայնության մեջ ինտերվալների և ակորդների կառուցում (լուծումներով)

          3․ Տրված հնչյունից ինտերվալների և ակորդների կառուցում՝ լուծումով

  տոնայնությունների որոշմամբ

          4․ Տրված ինտերվալների և ակորդների որոշում

          5. Խմբավորում

          6. Մեղեդու փոխադրում (տրասպոզիցիա)

Գրավոր աշխատանքի կատարման համար հատկացվում է 45 րոպե։