2022-2023 ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐՆ ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ
1. ԾՐԱԳՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄ
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ
«ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ»
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու էտյուդ
2. Եռաձայն պոլիֆոնիկ ստեղծագործություն
3. Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (ռոնդո, վարիացիաներ, սոնատի կամ կոնցերտի I մաս կամ II և III մասեր)
4. Մեկ պիես (ցանկալի է՝ վիրտուոզ)
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ․ «ԼԱՐԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Ջութակ, ալտ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. ա) Եռօկտավ երկու գամմա (մաժոր և մինոր), լեգատո՝ 4, 8, 12 և 24 հնչյուններով) և արպեջիոներ
բ) Մաժոր և մինոր գամմաներ տերցիաներով, սեքստաներով և օկտավաներով՝ առաջին երեք դիրքերի (позиция) սահմաններում
2. Մեկ էտյուդ
3. Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (հնագույն սոնատի երկու մաս կամ կոնցերտի I կամ II և III մասերը)
4. Պիես (ցանկալի է՝ վիրտուոզ բնույթի)
Թավջութակ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. ա) Եռօկտավ երկու գամմա՝ մաժոր և մինոր, արպեջիո, լեգատո՝ 4, 8, և 16 հնչյուններով
բ) Մաժոր և մինոր գամմաներ տերցիաներով, սեքստաներով և օկտավաներով՝ չափավոր տեմպով առաջին երեք դիրքերի (позиция) սահմաններում
2. Մեկ էտյուդ
3. Խոշոր կտավի ստեղծագործություն (սոնատի կամ կոնցերտի I կամ II և III մասեր)
4. Մեկ պիես
Կոնտրաբաս
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (2 նշան ունեցող)
2. Մեկ էտյուդ
3. Երկու պիես
Տավիղ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու գամմա՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցող), մեծ արպեջիոներ՝ ձեռքերի հաջորդումով
2. Մեկ էտյուդ
3. Տարաբնույթ երկու պիես
Կիթառ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Մեկ էտյուդ
2. Երկու տարաբնույթ պիես
3. Մեկ մեծածավալ ստեղծագործություն
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ «ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Փողային գործիքներ`Ֆլեյտա, հոբոյ, կլարնետ, սաքսոֆոն, ֆագոտ, շեփոր, տրոմբոն և այլ գործիքներ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցող), ստակատո և լեգատո, արպեջիոներ համաչափ շարժմամբ
2. Մեկ էտյուդ
3. Երկու տարաբնույթ պիես կամ ցիկլային ստեղծագործության մասեր
Հարվածային գործիքներ՝ քսիլոֆոն, մարիմբա
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր (մինչև 4 նշան ունեցեղ), արպեջիոներ միջին տեմպով,
2. Մեկ էտյուդ
3. Երկու տարաբնույթ պիես կամ ցիկլային ստեղծագործության մասեր
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ «ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Քանոն
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Մեկ էտյուդ,
2. Երկու տարաբնույթ պիես,
3. Մեկ խոշոր կտավի ստեղծագործություն (կոնցերտ, վարիացիա, ռապսոդիա և այլ)
Թառ, քյամանչա, ուդ, շվի, սանթուր, սազ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու տարաբնույթ պիես
2. Մեկ մեծածավալ ստեղծագործություն (վարիացիա, ֆանտազիա և այլ)
Դուդուկ, բլուլ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու հայ ժողովրդական մեղեդի (մշակումներ)
2. Երկու ռիթմիկ ստեղծագործություն (պարային բնույթի)
Դհոլ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Ռիթմիկ պատկերներ (երկկոտորակներ, եռակոտորակներ
2. Ռիթմիկ պատկերի թերթից ընթերցում ( պարզ և բարդ չափերում)
Ակորդեոն
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Մեկ էտյուդ
2. Երկու տարաբնույթ պիես
3. Մեկ խոշոր կտավի ստեղծագործություն (ռոնդո, սոնատ, սոնատին և այլ)
0215.01.5 ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
Դիմորդները պետք է դրսևորեն անհրաժեշտ ձայնային և երաժշտական տվյալներ, ունենան առողջ ձայնային ապարատ, երաժշտական լսողություն, ռիթմի զգացողություն և հիշողություն: Ընդունվողները չպետք է ունենան կայուն խոսակցական, ինչպես նաև մասնագիտական գործունեությանը խանգարող՝ արտահայտված ֆիզիկական թերություններ: Դիմորդները պետք է անցած լինեն բժշկական ստուգում լարինգոլոգի մոտ և տեղեկանքով ներկայանան մասնագիտության քննությանը:
Դիմորդները պարտավոր են կատարել.
ա) Դասական երգեցողություն՝ տարբեր կոմպոզիտորների երկու-երեք ստեղծագործություն (երգ, ռոմանս, թեթև արիա), ժողովրդական երգեցողություն՝ 2 ժող. երգ, հայ կոմպոզիտորի մեկ ստեղծագործություն, էստրադային երգեցողություն՝ երեք տարաբնույթ ստեղծագործություն որոնցից մեկը պարտադիր հայ հեղինակի:
բ) արտասանել բանաստեղծություն, առակ կամ հատված գեղարվեստական որևէ երկից:
2. Սոլֆեջիո և երաժշտական գրագիտություն
«Դաշնամուր». «Լարային գործիքներ» (ջութակ, ալտ, թավջութակ), «Երգչախմբային դիրիժորություն» մասնագիտությունների գծով ընդունվողների համար սոլֆեջիոյից և երաժշտական գրագիտությունից քննական պահանջները սահմանվում են մանկական երաժշտական դպրոցի 7-ամյա ուսուցման ծրագրի ծավալով, իսկ «Լարային նվագարաններ»(կոնտրաբաս, տավիղ, կիթառ), «Փողային և հարվածային գործիքներ» և «Ժողովրդական գործիքներ» մասնագիտությունների գծով ընդունվողների համար՝ 5 - ամյա ուսուցման ծրագրերի ծավալով:
2.1. Սոլֆեջիո
0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ <<Դաշնամուր>>, <<Լարային գործիքներ>> (Ջութակ, ալտ, թավջութակ)
0215.02.5 <<Երգչախմբավարություն>>
Դիմորդներից պահանջվում է․
- Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական, հարմոնիկ) կամ մինոր (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, սինկոպա։
Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
- Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
- Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
ա) աստիճաններ
բ) ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4)` լուծումներով։
գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ լադերում) լուծումով, մեծացված եռահնչյուն՝ լուծումով։ D 7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։
- ա) Երգել հնչյունից՝ դիատոնիկ ինտերվալներ, եռատոներ՝ (մծց 4, փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 7) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
բ) Երգել հնչյունից չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
- Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
- Լսողությամբ որոշել․
ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։
2.2 Երաժշտական գրագիտություն
0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ <<Դաշնամուր>>, <<Լարային գործիքներ>> (Ջութակ, ալտ, թավջութակ),
0215.02.5 << Երգչախմբավարություն>>
Դիմորդները պարտավոր են՝
- Գիտենալ նոտագրության ընդունված կանոնները, ջութակի և բասի բանալիները, հնչյուների տառային անվանումները, ալտերացիայի նշանները, օկտավաների անվանումները՝ նշելով դաշնամուրի ստեղնաշարի վրա, դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ, էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ։
- Գիտենալ մետր, ռիթմ, չափ, հասկացողությունները։ Չափի հիմնական տեսակաները։ Տեմպի սահմանումը (անվանել տեսակներ):
- Գիտենալ լադ , տոնայնություն, զուգահեռ, համանուն, էնհարմոնիկ հավասար տոնայնությունների սահմանումները։ Գիտենալ տոնայնությունների տառային նշանակումները, տոնայնությունների կվիտային շրջանը։ Գիտենալ մաժորի երկու (բնական և հարմոնիկ) և մինորի երեք (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տեսակները: Անվանել մաժոր և մինոր ցանկացած տոնայնության նշանները: Գամմայի տվյալ աստիճանով (գլխավոր կամ օժանդակ) որոշել մաժոր և մինոր տոնայնությունը։
- Կառուցել և որոշել ինտերվալները (մաքուր, մեծ, փոքր) օկտավայի սահմանում:
- Շրջել ինտերվալը և որոշել ստացվածը, տրված ինտերվալը մեծացնել և փոքրացնել, կառուցել կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ, էնհարմոնիկ եղանակով փոխարինել տվյալ ինտերվալը։
- Կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) մաժորի և մինորի բնական և հարմոնիկ տեսակներում, և բնորոշ ինտերվալները՝ մաժոր և մինոր հարմոնիկ տեսակներում (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4) լուծումներով:
- Հնչյունից կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) և բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7,
մծց 5, փքց 4) լուծել, որոշել տոնայնությունները։
- Տոնայնության մեջ կառուցել գլխավոր եռահնչյուններ շրջվածքներով, մեծացված և փոքրացված եռահնչյուններ լուծումներով, D 7 և շրջվածքներ լուծումներով, փոքր և փոքրացված ձգտող VII 7 երկու տեսակ լուծումներով։
- Հնչյունից կառուցել չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
- Տրված ինտերվալով և ակորդով որոշել տոնայնությունը (մաժոր և մինոր)
- Կարդալ մաժորի և մինորի քրոմատիկ գամմաները, որոշել առաջին կարգի ազգակից տանայնությունները։
0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ «Փողային և հարվածային գործիքներ», «Ժողովրդական գործիքներ», «Լարային գործիքներ» (կոնտրաբաս, տավիղ)
Դիմորդները պարտավոր են․
- Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական) կամ մինոր (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, պարզ սինկոպա։
Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
- Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
- Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
ա)աստիճաններ
բ)ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7)` լուծումներով։
գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ տեսակներում) լուծումով։
D 7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։
- ա) Երգել հնչյունից դիատոնիկ ինտերվալներ,եռատոներ (մծց 4, փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7)` լուծումենրով և տոնայնությունների որոշմամբ։
բ) Երգել հնչյունից չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումենրով և տոնայնությունների որոշմամբ։
- Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
- Լսողությամբ որոշել․
ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։
0215.06.5 Գործիքային կատարողական արվեստ «Փողային և հարվածային գործիքներ», «Ժողովրդական գործիքներ», «Լարային գործիքներ» (կոնտրաբաս, տավիղ)
Դիմորդները պարտավոր են՝
- Գիտենալ նոտագրության ընդունված կանոնները, ջութակի և բասի բանալիները, հնչյուների տառային անվանումները, ալտերացիայի նշանները, օկտավաների անվանումները՝ նշելով դաշնամուրի ստեղնաշարի վրա, դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ, էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ։
- Գիտենալ մետր, ռիթմ, չափ հասկացողությունները։ Չափի հիմնական տեսակաները։
Տեմպի սահմանումը (անվանել տեսակներ):
- Գիտենալ լադ , տոնայնություն, զուգահեռ, համանուն, տոնայնությունների սահմանումները։ Գիտենալ տոնայնությունների տառային նշանակումները, տոնայնությունների կվիտային շրջանը։ Գիտենալ մաժորի երկու (բնական և հարմոնիկ) և մինորի երեք (բանական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տեսակները: Անվանել մաժոր և մինոր ցանկացած տոնայնության նշանները: Գամմայի տվյալ աստիճանով (գլխավոր կամ օժանդակ) որոշել մաժոր և մինոր տոնայնությունը։
- Կառուցել և որոշել ինտերվալները (մաքուր, մեծ, փոքր) օկտավայի սահմանում:
- Շրջել ինտերվալը և որոշել ստացվածը, տրված ինտերվալը մեծացնել և փոքրացնել, կառուցել կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ։
- Կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) մաժորի և մինորի բնական և հարմոնիկ տեսակներում, և բնորոշ ինտերվալները՝ մաժորի և մինորի հարմոնիկ տեսակներում (մծց 2, փքց 7) լուծումներով:
- Հնչյունից կառուցել եռատոներ (մծց 4, փքց 5) և բնորոշ ինտերվալներ՝ (մծց 2, փքց 7) լուծել, որոշել տոնայնությունները։
- Տոնայնության մեջ կառուցել գլխավոր եռահնչյուններ շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուններ լուծումներով, D 7 և շրջվածքներ լուծումներով, փոքր և փոքրացված ձգտող VII 7 երկու տեսակ լուծումներով։
- Հնչյունից կառուցել չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
- Տրված ինտերվալով և ակորդով որոշել տոնայնությունը (մաժոր և մինոր):
215.03.5 «Երաժշտության տեսություն»
Դիմորդները քննություն են հանձնում «Դաշնամուր», «Լարային գործիքներ» (ջութակ, ալտ, թավջութակ) մասնագիտությունների համար սահմանված պահանջների համաձայն, սակայն դրա հետ մեկտեղ նրանք պետք է հանդես բերեն երաժշտական դպրոցի սոլֆեջիոյի ծրագրի առավել խոր իմացություն և ավելի ազատ տիրապետեն դասընթացի գործնական հմտություններին։
- Գրել միաձայն թելադրություն 8 տակտ ծավալով մաժոր (բնական, հարմոնիկ) կամ մինոր (բնական, հարմոնիկ, մելոդիկ) տոնայնություններից մեկում՝ քրոմատիզմի տարրերով։ Չափերը 2/4, 3/4, 4/4, 3/8, 6/8: Ռիթմական դժվարություններ՝ կետով նոտաներ (կես նոտա կետով, քառորդ կետով և ութերորդական, ութերորդական կետով և տասնվեցերորդական , քառորդ կետով և երկու տասնվեցերորդական), տասնվեցերորդականներ, ութերորդական և երկու տասնվեցերորդական, երկու տասնվեցերորդական և ութերորդական, տրիոլ, սինկոպաներ։ Թելադրվում է 10 անգամ, 25 րոպեի ընթացքում։
- Երգել մաժոր (բնական և հարմոնիկ), մինոր (բնական, հարմոնիկ և մելոդիկ) գամմաններ։
- Երգել մաժոր և մինոր տոնայնության մեջ՝
ա) աստիճաններ
բ) ինտերվալներ, եռատոներ (մծց 4, փքց 5) (բնական և հարմոնիկ լադերում)՝ լուծումներով, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ (մծց 2, փքց 7, մծց 5, փքց 4)` լուծումներով։
գ) ակորդներ՝ գլխավոր աստիճանների եռահնչյուններն իրենց շրջվածքներով, փոքրացված եռահնչյուն VII և II աստիճանների վրա՝ (բնական և հարմոնիկ) լուծումով, մեծացված եռահնչյուն լուծումով։ D7 և շրջվածքները լուծումներով, փոքր ձգտող VII 7 մաժորում, փոքրացված VII 7՝ հարմոնիկ մաժորում և հարմոնիկ մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումով։ Փոքր մինոր II 7՝ մաժորում, փոքրացված II 7՝ հարմոնիկ մաժորում և մինորում ՝ երկու տեսակ լուծումներով։
- ա) Երգել հնչյունից վեր ու վար՝ դիատոնիկ ինտերվալներ, դեպի վեր եռատոներ՝ (մծց 4,
փքց 5) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, հարմոնիկ լադերի բնորոշ ինտերվալներ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
բ) Երգել հնչյունից դեպի վեր չորս տեսակ եռահնչյուն, մաժոր սեքստակորդ, մինոր սեքստակորդ, մաժոր կվարտսեքստակորդ, մինոր կվարտսեքստակորդ, փոքրացված եռահնչյուն՝(VII, II) լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։ Մեծացված եռահնչյուն ՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, D 7 և շրջվածքները՝ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, ձգտող VII 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ, II 7-ները՝ երկու տեսակ լուծումներով և տոնայնությունների որոշմամբ։
- Նոտային տեքստի թերթից երգեցողություն։
- Լսողությամբ որոշել․
ա) լադեր, մաժոր (երկու տեսակ), մինոր (երեք տեսակ), առանձին տետրախորդներ, աստիճաններ
բ) ինտերվալներ և ակորդներ՝ առանձին և հաջորդաբար։
Բացի թելադրությունից (ավելի բարդ, քան «Դաշնամուր», «Լարային գործիքներ» մասնագիտացումների համար), սոլֆեջիոյի և երաժշտական գրագիտության բանավոր քննություններից, ընդունվողները գրավոր աշխատանք են կատարում երաժշտական գրագիտությունից, որն ընդգրկում է․
1․ Քրոմատիկ գամմայի կառուցում (մաժոր, մինոր)
2. Տոնայնության մեջ ինտերվալների և ակորդների կառուցում (լուծումներով)
3․ Տրված հնչյունից ինտերվալների և ակորդների կառուցում՝ լուծումով
տոնայնությունների որոշմամբ
4․ Տրված ինտերվալների և ակորդների որոշում
5. Խմբավորում
6. Մեղեդու փոխադրում (տրասպոզիցիա)
Գրավոր աշխատանքի կատարման համար հատկացվում է 45 րոպե։