2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐՆ
ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ
ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ
«ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ»
Դիմորդը պետք
է կատարի՝
1. Մեկ
էտյուդ,
2. Եռաձայն
պոլիֆոնիկ ստեղծագործություն,
3. Խոշոր
կտավի ստեղծագործություն
(ռոնդո, վարիացիաներ,
սոնատի կամ կոնցերտի
I կամ II և III մասերը),
4. Մեկ
պիես (ցանկալի
է՝ վիրտուոզ):
0215.06.5
ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ․ «ԼԱՐԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Ջութակ, ալտ
Դիմորդը պետք
է կատարի՝
1. ա) Եռօկտավ
երկու գամմա (մաժոր
և մինոր) չափավոր
տեմպով (լեգատո
4, 8, 12 և 24 հնչյուններով)
և արպեջիո (լեգատոյի
1 և 2 հնչյուններով),
բ) Մաժոր
և մինոր գամմաներ
տերցիաներով, սեքստաներով
և օկտավաներով՝
առաջին երեք դիրքերի
(позиция) սահմաններում
(լեգատո 1 և 2 հնչյուններով)
չափավոր տեմպով,
2. Էտյուդ,
3. Խոշոր
կտավի ստեղծագործություն
(սոնատի կամ կոնցերտի
I կամ II և III մասերը),
4. Պիես
(ցանկալի է՝ վիրտուոզ
բնույթի):
Թավջութակ
Դիմորդը պետք
է կատարի՝
1. ա) Եռօկտավ
երկու գամմա՝ մաժոր
և մինոր, լեգատոյի
4, 8, և 16 հնչյուններով,
արպեջիո չափավոր
տեմպով,
բ) Մաժոր
և մինոր գամմաներ
տերցիաներով, սեքստաներով
և օկտավաներով՝
առաջին երեք դիրքերի
(позиция) սահմաններում,
լեգատոյի 1 և 2 հնչյուններով,
չափավոր տեմպով,
2. Էտյուդ,
3. Խոշոր
կտավի ստեղծագործություն
(սոնատի կամ կոնցերտի
I կամ II և III մասերը),
4. Մեկ
պիես:
Կոնտրաբաս
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1.
Գամմաներ՝ մաժոր և մինոր, 2 նշան ունեցող,
2.
Մեկ էտյուդ,
3.
Երկու
պիես։
Տավիղ
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1.
Երկու գամմա՝ մաժոր և մինոր, մինչև 4 նշան ունեցող, չափավոր տեմպով և մեծ արպեջիոներ՝ ձեռքերի հաջորդումով,
2.
Մեկ էտյուդ,
3.
Տարաբնույթ
երկու պիես, որոնցից
մեկը՝ դասական:
Կիթառ
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1.
Մեկ էտյուդ,
2.
Երկու
տարաբնույթ
պիես,
3.
Խոշոր
կտավի մեկ ստեղծագործություն։
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ «ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ
ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Փողային
գործիքներ`Ֆլեյտա,
հոբոյ, կլարնետ,
սաքսոֆոն, ֆագոտ,
շեփոր, տրոմբոն
և այլ գործիքներ
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1.
Գամմաներ՝
մաժոր
և մինոր, մինչև
4 նշան
ունեցող,
ստակատո
և լեգատո,
համաչափ
շարժմամբ, արպեջիոներ,
2.
Մեկ էտյուդ,
3.
Երկու
պիես
կամ
ցիկլային
ստեղծագործության
մասեր։
Հարվածային
գործիքներ՝ քսիլոֆոն
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1.
Գամմաներ՝
մաժոր
և մինոր,
մինչև
4 նշան ունեցեղ,
արպեջիոներ
միջին տեմպով,
2.
Մեկ էտյուդ,
3.
Երկու
պիես
կամ
ցիկլային
ստեղծագործության
մասեր:
0215.06.5 ԳՈՐԾԻՔԱՅԻՆ
ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ
«ԺՈՂՈՎՐԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»
Քանոն
Դիմորդը
պետք է կատարի՝
1. Մեկ
էտյուդ,
2. Երկու
տարաբնույթ պիես,
3. Մեկ խոշոր կտավի ստեղծագործություն
(կոնցերտ, վարիացիա,
ռապսոդիա, այլ)
Թառ,
քյամանչա, ուդ,
շվի, սանթուր
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու
տարաբնույթ պիես,
2. Մեկ մեծածավալ ստեղծագործություն
(վարիացիա, ֆանտազիա, այլ)։
Դուդուկ, բլուլ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու հայ ժողովրդական մեղեդի (մշակումներ),
2. Երկու ռիթմիկ ստեղծագործություն (պարային բնույթի):
Դհոլ
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Ռիթմիկ պատկերներ (երկկոտորակներ, եռակոտորակներ, ռիթմիկ համադրումներ),
2. Հանձնաժողովի կողմից տրվող ռիթմի ընթերցում ( պարզ և բարդ):
Ակորդեոն
Դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Մեկ
էտյուդ,
2. Երկու
տարաբնույթ պիես,
3. Մեկ խոշոր կտավի ստեղծագործություն
(ռոնդո, սոնատ , սոնատին, այլ)։
0215.01.5 ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
(Դասական, ժողովրդական, Էստրադային)
«Երգեցողություն» բաժնի դիմորդը պետք է կատարի՝
1. Երկու
տարաբնույթ ստեղծագործություն,
2. Հայ
կոմպոզիտորի ստեղծագործություն,
3. Արտասանել
ոչ ծավալուն բանաստեղծություն։
* Դիմորդը պետք է անցած լինի բժշկական ստուգում ֆոնիատորի և լարինգոլոգի մոտ։
0215.02.5 «ԵՐԳՉԱԽՄԲԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ»
«Երգչախմբավարություն» մասնագիտության համար դիմորդը պիտի հանձնի ընդունելության քննություն «Սոլֆեջիո» առարկայից։
Քննությունը բաղկացած է երկու փուլից՝գրավոր և բանավոր։
Գրավոր
Գրել
միաձայն թելադրություն
մինչև 4 նշան ունեցող
մաժոր (բնական,
հարմենիկ) կամ
մինոր (բնական,
հարմոնիկ, մելոդիկ)
տոնայնություններում,
8 տակտ ծավալով,
քրոմատիզմներով:
Չափերը՝ 2/4, 3/4, 4/4, 3/8: Ռիթմական
բարդությունները՝
սինկոպաների պարզ
տեսակներ, տրիոլներ,
կետով նոտաներ,
տասնվեցերորդականներ:
Թելադրվում
է 10 անգամ, 25 րոպեի
ընթացքում:
Բանավոր
Բանավոր
փուլի պահանջները
սահմանվում
են ըստ երաժշտական դպրոցի
7-ամյա ուսուցման
ծրագրի վերջնարդյունքների։
·
Հնչյուների տառային անվանումներ։
·
Ալտերացիայի նշաններ։
·
Օկտավների անվանումներ,
գրառման ձևեր և դրանց ցուցադրում
դաշնամուրով։
·
Դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ։
·
Էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ, ինտերվալներ։
·
Մետր, ռիթմ, չափ, տեմպ հասկացողությունները, դինամիկայի նշաններ։
·
Չափի հիմնական տեսակները: Պարզ, բարդ և խառը չափեր։
·
Տևողության բաժանման առահձնահատուկ ձևեր: Սինկոպա։
·
Տևողությունը երկարացնող նշաններ: Ձայնակարգ (լադ), տոնայնություն, գամմա, տետրախորդ, աստիճաններ։
·
Զուգահեռ, համանուն և էնհարմոնիկ հավասար տոնայնություններ։
·
Տոնայնությունների կվինտային շրջան։
·
Ինտերվալ: Կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ։
·
Ինտերվալի շրջում։
·
Ակորդ:
Մաժոր և
մինոր եռահնչյուններ շրջվածքներով: Գլխավոր և օժանդակ եռահնչյուններ՝ շրջվածքներով:
·
Փոքրացված և մեծացված եռահնչյուններ լուծումներով։
·
Սեպտակորդ: Դոմինանտսեպտակորդ շրջվածքներով։
·
Յոթերորդ աստիճանի սեպտակորդ
(փոքր և փոքրացրած)։
·
Երկրորդ աստիճանի սեպտակորդ։
·
Շեղում, համադրում, մոդուլյացիա։
·
Առաջին կարգի ազգակից
տոնայնություններ։
·
Քրոմատիկ մաժոր և մինոր գամմաներ։
·
Պարբերություն,
նախադասություն,
ֆրազ, մոտիվ։
·
Մելիզմներ։
1.Երգել
մաժոր (բնական
և հարմոնիկ), մինոր
(բնական, հարմոնիկ
և մելոդիկ) գամմաններ
մինչև 5-6 նշան:
2.
Երգել տոնայնության
մեջ
ա) աստիճաններ,
դիատոնիկ ինտերվալներ,
բ) եռատոներ
և բնորոշ ինտերվալներ՝
լուծումներով,
գ) ակորդներ,
գլխավոր և օժանդակ
աստիճանների եռահնչյուններ
շրջվածքներով,
դ) փքց 35 և մծց
35, D7 և շրջվածքները,
փոքր և փոքրացված
ձգտող VII7:
3. Երգել հնչյունից
ա) դիատոնիկ
ինտերվալներ՝
վեր
և վար, մաժոր և մինոր
եռահնչյուններ,
սեքստակորդներ,
կվարտսեքստակորդներ,
բ) դեպի վեր՝
եռատոներ, բնորոշ
ինտերվալներ լուծումներով,
գ) փքց 35 և մծց
35, D7 և շրջվածքները,
փոքր և փոքրացված
ձգտող VII7, և տոնայնությունների
որոշմամբ:
4. Նոտային
տեքստի հանպատրաստի
երգեցողություն:
5. Լսողությամբ
որոշել.
ա) լադեր՝
մաժոր (երկու տեսակ),
մինոր (երեք տեսակ),
առանձին տետրախորդներ,
աստիճաններ,
բ) ինտերվալներ
և ակորդներ՝ առանձին
և հաջորդաբար:
215.03.5 «ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ
ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ»
«ԵՐԱԺՇՏՈՒԹՅԱՆ
ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» մասնագիտության համար դիմորդը պիտի հանձնի ընդունելության քննություն «Սոլֆեջիո» առարկայից։
Քննությունը բաղկացած է երկու փուլերից՝ գրավոր և բանավոր։
Գրավոր
Գրել միաձայն թելադրություն մինչև 5 նշան ունեցեղ մաժոր
(բնական,
հարմենիկ)
կամ մինոր
(բնական,
հարմոնիկ,
մելոդիկ)
տոնայնություններում, 8 տակտ ծավալով,
քրոմատիզմներով:
Չափերը՝
2/4, 3/4, 4/4, 3/8, 6/8: Ռիթմական բարդություններ՝ սինկոպաների պարզ տեսակներ,
տրիոլներ,
կետով նոտաներ,
տասնվեցերորդականներ:
Թելադրվում
է 10 անգամ, 25 րոպեի
ընթացքում:
Բանավոր
Բանավոր
փուլի պահանջները
սահմանվում
են երաժշտական
դպրոցի
7-ամյա
ուսուցման
ծրագրի
ծավալով
·
Հնչյուների տառային անվանումներ։
·
Ալտերացիայի նշաններ։
·
Օկտավների անվանումներ,
գրառման ձևեր և դրանց ցուցադրում
դաշնամուրով։
·
Դիատոնիկ և քրոմատիկ կիսատոներ և ամբողջ տոներ։
·
Էնհարմոնիկ հավասար հնչյուններ, ինտերվալներ։
·
Մետր, ռիթմ, չափ, տեմպ հասկացողությունները,
դինամիկայի նշաններ։
·
Չափի հիմնական տեսակները: Պարզ, բարդ և խառը չափեր։
·
Տևողության բաժանման առահձնահատուկ ձևեր: Սինկոպա։
·
Ձայնակարգ, տոնայնություն, գամմա, տետրախորդ, աստիճաններ։
·
Զուգահեռ, համանուն և էնհարմոնիկ հավասար տոնայնություններ։
·
Տոնայնությունների կվինտային շրջան։
·
Ինտերվալ: Կոնսոնանս և դիսոնանս ինտերվալներ։
·
Ինտերվալի շրջում։
·
Ակորդ:
Մաժոր և
մինոր եռահնչյուններ շրջվածքներով: Գլխավոր և օժանդակ եռահնչյուններ՝ շրջվածքներով:
·
Փոքրացված և մեծացված եռահնչյուններ լուծումներով։
·
Սեպտակորդ: Դոմինանտսեպտակորդ շրջվածքներով։
·
Յոթերորդ աստիճանի սեպտակորդ
(փոքր և փոքրացրած)։
·
Երկրորդ աստիճանի սեպտակորդ։
·
Շեղում, համադրում, մոդուլյացիա։
·
Առաջին կարգի ազգակից
տոնայնություններ։
·
Քրոմատիկ մաժոր և մինոր գամմաներ։
·
Միջնադարյան ձայնակարգեր: Պենտատոնիկա։
·
Մեղեդի: Մեղեդու
շարժման չևերը։
·
Պարբերություն,
նախադասություն,
ֆրազ, մոտիվ։
·
Մելիզմներ։
·
Մեղեդու տոնայնական փոխադրումներ։
1. Երգել
մաժոր (բնական
և հարմոնիկ), մինոր
(բնական, հարմոնիկ
և մելոդիկ) գամմաններ,
մինչև
7 նշան ունեցող:
2.
Երգել տոնայնության
մեջ
ա) աստիճաններ,
դիատոնիկ ինտերվալներ,
բ) եռատոներ
և բնորոշ ինտերվալներ՝
լուծումներով,
գ) ակորդներ,
գլխավոր և օժանդակ
աստիճանների եռահնչյուններ
շրջվածքներով
դ) փքց 35 և մծց
35, D7 և շրջվածքները,
փոքր և փոքրացված
ձգտող VII7, (II7 ) լուծումներով:
3. Երգել հնչյունից
ա)
դիատոնիկ ինտերվալներ՝
վեր
և վար, մաժոր և մինոր
եռահնչյուններ,
սեքստակորդներ,
կվարտսեքստակորդներ,
բ) դեպի վեր՝
եռատոներ, բնորոշ
ինտերվալներ՝
լուծումներով:
գ) փքց 35 և
մծց 35, D7 և շրջվածքները,
փոքր և փոքրացված
ձգտող VII7, (II7)՝ լուծումներով
և տոնայնությունների
որոշմամբ:
4.Նոտային
տեքստի թերթից
երգեցողություն:
5.Լսողությամբ
որոշել.
ա) լադեր՝
մաժոր (երկու տեսակ),
մինոր (երեք տեսակ),
առանձին տետրախորդներ,
աստիճաններ,
բ) ինտերվալներ
և ակորդներ՝ առանձին
և հաջորդաբար: